کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

سخنی با بازدیدکنندگان

 

  

 

                                          سخنی با بازدیدکنندگان

با سلام به شما بازدیدکنند گان عزیز و جستجوگر و کنجکاو. نمی دونم اومدن شما به این وبلاگ اتفاقی بوده یا به دنبال مطلبی می گشتین که به این وبلاگ برخورد کردین، در هر صورت بهتره این قسمت رو بخونید.

عزیزانم این وبلاگ برای بهتر نشون دادن، آموزش و راهنمایی آن دسته از کسانی است که در جستجوی کتاب برای خود یا فرزندان خود هستند. مطالب تا آنجایی که در توان داشتم بهترین ها را انتخاب کردم و در اختیار شما قرار دادم.

این وبلاگ رو طوری تنظیم کردم، که متنوع باشه زیرا خوم از یکنواختی راضی نبودم. مطالب گلچینی از کتاب، مطالعه و کودکان دوست داشتنی می باشد. تصاویر کودکانه را برای فرح بخش کردن وبلاگ گذاشتم.

به هر حال انتخاب از شماست و ارائه با ماست!

شما هستید که باید با نظرات، پیشنهادات، انتقادات خود منو راهنمایی کنید تا وبلاگ را به نحواحسن به نمایش بگذارم. سعی کنید همیشه افکار و ایده های مثبت خود را به دیگران هم انتقال دهید تا دانش شما مثمرْ ثمر باشد. من از اینکه در مورد وبلاگ کتابداری66 نظر دهید خوشحال میشم. و حتما به آن ها گوش می دم.

همین جا جای داره از سید بزرگوار آقای محمدرضا حسینیان  نهایت تشکر و سپاس را داشته باشم، زیرا ایشان همانند یک معلم مهربان مرا در ساخت این وبلاگ راهنمایی کردند. و وبلاگ های خوبی ارائه داده اند از جمله آنhttp://barnamenevisi.blogsky.com  می باشد که پیشنهاد میکنم یه سر به آن بزنید، چون اطلاعات جامعی در مورد وبلاگ در آن است. اگر مشکل وبلاگ سازی دارید وبلاگ برنامه نویسی کمک شایانی به شما میکند.

سخن کوتاه میکنم، چون جوهر خودکارم تمام شده است.  در آخر:

به اطراف خود با دید باز، با بینش وسیع نگاه کنید. ظاهر بین نباشید، بلکه ژرف نگر باشید تاهمیشه در زندگی موفق و مؤید باشید.

کتاب الکترونیکی، کاغذی همراه شما در هر ساعت شبانه روز.

باتشکر

Reading a Book           فاطمه ملکی راد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد