کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

مجله روزنامه

دوستان من شما می توانید اگر به کتاب دسترسی ندارید یا تهیه آن برایتان مشکل است اوقات فراعت خود را با مجلات پر کنید. راستی شما از چه مجلاتی خوشتان می آید؟ موضوع مورد علاقه تان چیست؟ مجلات از نظر موضوع بسیار متنوع هستند. مجلات با تصاویر رنگانگ و مطالب بسیار جذاب، مخاطبین زیادی دارد. شما می توانید با مراجعه به کتابخانه محل اقامت خود از مجلات و ادواری ها بهره ببرید.

روزنامه ها هم برای فراغت بسیار مفید هستند. روزنامه ها قیمت بسیار ارزانی دارند که می توان به راحتی آن را تهیه کرد. روزنامه ها هم جذابیت خود را دارند که  وقایع روز را شرح داده است. کتابخانه ها روزنامه ها را نیز ارائه می دهند.

شما با خواندن مطالب گوناگون مغزتان را فعال نگاه دارید. روزنامه و مجله دو یار جدا نا شدنی هستند.

امیدوارم منابعی را که برایتان معرفی کردم را مطالعه کنید تا به درک سخنانم برسید.

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام
دوست من ترکونیدیا خسته نباشی
امیداوارم دیگرون قدر زحمات شما رو بدونن


ممنون محمد جان

بهار دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام فاطمه جان
وب بسیار جالبی دارین من خیلی استفاده کردم


خواهش میکنم

زهرا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام فاطمه
وبت خیلی قشنگه


مرسی از حسن سلیقتون

بهار دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ

دختر واقعا ترکوندیا
نوشته هات ترکیب رنگاش بسیار جذابه تبریک میگم


ممنون

مهدی دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://mafhh.blogsky.com

سلام
دستت درد نکنه
ممنون
تو مجلات من فقط موفقییت رو می خونم و تو روزرنامه ها فقط افتاب یزد
ممنون از راهنماییت
یا حق

خواهش میکنم

ایمان شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

با سلام و تشکر
یه سوال؟چرا کتابدار ها همشون راحت تور می شن؟یعنی هر کتابداری رو که دیدم خیلی راحت پا میده و میشه باهاش دوست شد ارتباط برقرار کرد.چرا؟
ببخشید ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد