کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

بهترین همراه و دوست شما

بهترین سخن گویان کتاب است. 

                  

                            آنگاه که دوستان تنهایت می گذارند 

 

                                                                        با او سرگرم می شوی 

 

و می توانی با او سخن بگویی و رازت را هیچ گاه فاش نمی کند

 

 

                                       

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام
فاطمه خانم من ۲-۳ روز پیش برات پیغام گذاشتم ازتون در خواست کمک و راهنمایی کردم .(برای شماره گذاری کتابهای کتابخونه) میشه برای ارائه توضیحات بیشتر به من خبر بدی.
لطفا؛ ...من منتظرم

چشم حتما

زینب پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ http://eslahenabatat69.blogsky.com

سلام فاطمه جون
به به عجب وبلاگی داری؟!!!!!!
این قیافه ی آهنگت چرا این طوری است؟ باز آهنگتو عوض کردی؟
به نیز سر بزن
نظر بده

چشم سر میزنم

ابوالفضل چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://mosed.blogsky.com/

کاش دوستان همه مثل کتاب بودن
می اموختند بدون اینکه فریاد بزنند

ای کاش

فاطمه شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.adki.blogfa.com

عکس جالبی است.از انیکه وبلاگمونو لینک کردید سپاس گذاریم،ما نیز متعاقبا وبلاگ شما رو لینک کردیم.

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد