کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

جملات زیبا

مطالعه کتاب یعنی استحمام مغز
مطالعه کتاب یعنی تبدیل ساعات  ملامت بار به ساعات لذت بخش تفاوت بسیاراست بین کسی که با شوق وحرارت کتابی را مطالعه میکند،
باآدم خسته ای که میخواهد با کتاب، خستگی خود را رفع کند



وقتی دانشمندی از آموختن به دیگران دریغ میکند

در واقع علم را اسیرکرده است وخود نگهبانی آنرا می دهد


عارفی را گفتند
:
کتابی درزمینه اخلاق معرفی کنید
فرمودلازم نیست یک کتاب باشد
یک کلمه کافیست
که بدانی خدا می بیند

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:02 ق.ظ http://mohammadjoel2014.blogsky.com

سلام فاطمه خانم.من تازه از خواب پا شدم رفتم یه نگاهی به وبلاگم انداختم،واقعا غافلگیر شدم،دستتون درد نکنه،خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون هستم،امیدوادم بتونم لطفتون رو جبران کنم

خواهش میکنم

محسن جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ق.ظ http://ketabamoon.blogsky.com/

عارف را کجا ببینیم؟ عارفان این روزها همه گم شده اند. و ما هم این جمله را مدام فراموش می کنیم. ینی یادمان می رود. کسی هم نیست که یادآوری کند.
عارفان همه گم شده اند. همه به بازار رفته اند. باز هم که شلوغ است و سگ صاحبش را نمی شناسد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد