کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

مادر

سلام 

امروز صبح چهارشنبه است و صبح زود بیدار شدم و برای پسرم صبحانه آماده کردم و او را راهی مدرسه کردم البته با هم دوتایی می رویم تو حیاط مدرسه می نشینم و به صف های بچه ها نگاه می کنم و سخنان مدیر و معاون را گوش می دهم . وقتی مادر می شوی همه چیز از اول شروع می شود دوباره درس خواندن و مدرسه رفتن منم از اول دوباره با پسرم درس می‌خوانم با رشد پسرم منم رشد میکنم و چیزهای جدیدی یاد میگیرم . یادمه اصلا کارهای دستی ام خوب نبود. الان بخاطر پسرم کار دستی درست میکنم و خوب یاد گرفته ام. مادر که بشوی باید مقاوم باشی شجاع باشی خسته نشوی و مطالعاتت زیاد باشد تا بتوانی به پرسش های فرزند خود درست پاسخ دهی. آری مادر بودن وظیفه ی سنگینی است. مادر که بشوی باید فرزندی تربیت کنی تا بتواند درست تصمیم بگیرد درست کارهایش را انجام دهد و به بالاترین درجات برسد. آری فرزند به رفتار تو مادر عزیز می نگرد او با رفتار تو تربیت می‌شود تو اگر مادر قوی و بااراده باشی قطع به یقین فرزندت هم قوی و بااراده میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد