کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

بهترین یاد بود

 بهترین یادبود

اگر می خواهید، نام شما در دل دوستانتان محفوظ بماند،

اگر می خواهید، روابط شما با خویشاوندان و عزیزانتان قوی گردد،

و اگر می خواهید، بیش از پیش در اجتماع نفوذ کنید و بتوانید بهتر و بیشتر به مردم خدمت کنید.

از اهدای کتاب عفلت نفرمایید، به مناسبت عیدها، مسافرت ها و دید و بازدیدها، لطفاً کتاب را پشت امضا شده اهدا فرمائید.

یک کتاب خوب، سرنوشت فرد و افراد را عوض می کند و یک کتاب بد هم فرد و جامعه ای را سقوط می دهد.

شما کتاب خوب انتخاب نمائید و به عنوان یادبود به دوستان و خویشاوندان هدیه  فرمائید به طور حتم در دو دنیا نتیجه خواهید برد.

نظرات 4 + ارسال نظر
مصطفی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.raah.blogsky.com

سلام
مرسی اومدی عیادتم ـ پرستار گفت و نوشته ات رو بهم داد .
اما شما که میگی کتاب به هم هدیه بدیم و با توجه به اینکه من اینهمه کتاب خون هستم :
پس چرا دست خالی اومدی ؟
من منتظر کتابی که میخوای بهم هدیه بدی هستم (آدرسم رو هم بعد بهت میدم)

مصطفی جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ http://raah.blogsky.com

نه دیگه ....
اینجا رو بد اومدی
قرار نبود برای هدیه ندادن یه کتاب بخوای نا قلا بازی در بیاری
من پاهام توی یه کفشه تا هدیه ام رو بگیرم ...

ستایش جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام مهمون نمیخوایی

سینا جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ http://zendegietaze.blogsky.com

سلام دوست عزیز! ممنون که سر زدی. مطالب جالبی بود. امسال قسمت نشد که برم نمایشگاه کتاب. هر چند که خیلی دوست داشتم برم. اما به خاطر مسافت زیاد و ذیق وقت امکانش فراهم نشد. من یه جورایی wormbook ام. واسه همین خیلی ناراحتم که کتابا روز به روز گرون تر میشن. خوب میشه اگه تو وبلاگت معرفی کتابم بذاریا! آپ کردی خبرم کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد