کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

کتابداری و اطلاع رسانی

این وبلاگ برای شما دوستان کتابدار و کلیه کسانی که به کتاب و کتابداری علاقمند هستند طراحی شده است.

سلام امتحانات شروع شده

سلام بر خرداد

الان در ماه خرداد قرار داریم. ماه امتحانات حتما همه شما که محصل هستید حسابی مشغول درس خواندن هستید. امیدوارم که با تلاش هایی که می کنید نمرات خوب و عالی کسب کنید. شاید نمی دونم  این ماه مطلبی در وبلاگم نریزم. چون منم مثل شما عزیزان امتحان دارم که برای من خیلی مهم است.

از کتاب های خود نترسید و آن ها را با عشق بخوانید. سعی کنید با دفت بخوانید مطالب ها رو در ذهن خود تجسم کنید نا بهتر یاد بگیرید. نمی خوام شما را نصیحت کنم. به عنوان یک خواهر کوچکتر تذکر می دهم. می دونم همه را یاد دارید.

همیشه خرداد ماه بسیار جالبی برای من است چون باید نتیجه کارهایم و درس هایم را ببینم.

واقعا هوا گرم است و آدم نمی تونه درسش را بخواند بیشتر دوست دارد که بخوابد. اما نه بخوانید تا موفق شوید

امیدوارم حرف هایم شما را آزرده خاطر نکرده باشد.

موفق و مؤید باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
معین شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://rayanetasvirmatin.blogsky.com/

سلام خسته نباشی وب خوبی داری خوشحال میشم سری به من بزنی اگه خواستی منو لینک کنی خبر بده من هم شمارو لینک کنم

ممنون معین جان
لینک شدی تولدت مبارک

محمد نادر شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام فاطمه

مرسی که قهر نیستیم
و دوستیم
من واسه همه دانش اموزا و دانشجو ها دعا میکنم که همه ی درس ها و واحد هاشون رو پاس کنن
از جمله شما
اما حیف شد که ۱ ماه نمیای
اما نه
نیا و قشنگ درس بخون
قربانت
محمد نادر

متشکرم محمدنادرجون
موفق باشی

[ بدون نام ] شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

خواهر دوقولو شما لینک شدی.....

قاسم دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://ghasem17.blogsky.com

سلام فاطمه
کلی خندیدم
بابا اخر نصیحت پند اموز بود ها!!!!!!!!!!!!1111
در رو اینطور که گفتی نباید خوند
باید یاد گرفت اونم سر کلاس
البته قبل از درس دادن
بگذریم ایشالله که موفق باشی
من برای هیچ دانش آموز یا دانشجویی دعا نمی کنم
هر کی بذر کاشت و ازش مراقبت کرد تو پاییز هم درو می کنه ؟؟!! درسته؟
ولی متنت خیلی کتایب بود.
اومدی یه سری هم به من بزن
منتظرم
بای

یوسف سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.tamsilian.blogsky.com

سلام فاطمه خانوم
خوبی؟ چند روزی هست که خبری ازت نیست به همین زودی فراموش شدیم! شوخی می کنم. خوب درس بخون و انشاالله که موفق می شی.
مواظب خودت باش
یوسف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد